loading...
مای فایل
رسول کریمی بازدید : 99 چهارشنبه 18 مهر 1397 نظرات (0)

.. bitcoin  ... بیت کوین ..

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

.. صفر تا صد بیت کوین ... درآمد تضمینی ماهانه ..

 

با لینک زیر بیت کویین رایگان استخراج کنید:

 

https://get.cryptobrowser.site/3384615

 https://get.cryptobrowser.site/3384615

 

 

برای راهنمایی و آشنایی بیشتر مطالب در آی دی تلگرام: 

@bittcoinget 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

  .. bitcoin  ... بیت کوین ..

رسول کریمی بازدید : 90 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

قالب وردپرس app mojo 2.6 - Responsive Single Page

قالب وردپرس app mojo 2.6  - Responsive Single Pageدسته: وردپرس 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 21382 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

قالب وردپرس app mojo 26 Responsive Single Page موجو قالبی متفاوت است که در عین زیبایی رابط کاربری آسان و پنل مدیریتی حرفه ای است این قالب دارای ویژگی پشتیبانی از ووکامرس و نمونه کار هاست همچنین از mail chimp پشتیبانی میکند قالب دارای دو اسلایدر حرفه ای Layer Slider و Revolution Slider و همچنین فیلم آموزشی قدم به قدم را داراست این قالب ۱۰۰% واک

 

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 74 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلایندسته: فناوری اطلاعات 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 13087 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شویدپس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید

 

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

 

کسب درآمد از اینترنت به صورت آنلاین
 
بله! بالاخره شما هم می توانید از کسب و کار اینترنتی و به آسانی در منزل و با کامپیوتر خود درآمد عالی پیدا کنید. در ۳ دقیقه آینده به راحتی با هفت روش ساده برای کسب درآمد فوق العاده آشنا می شوید.پس اگر آب هم دستتان هست آن را زمین بگذارید و این صفحه را تا آخر بخوانید...
رسول کریمی بازدید : 113 سه شنبه 05 مرداد 1395 نظرات (0)

قالب شرکتی Jupiter v 5 وردپرس آخرین ورژن 5

قالب شرکتی Jupiter v 5 وردپرس آخرین ورژن 5دسته: وردپرس 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 40543 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره Jupiter v 5 یا چوپیتر با بیش از 85 نمونه پوسته مختلف آخرین ورژن 5 قالب وردپرس جوپیتر فروش خیلی بالایی در تیم فارست داشته و در صدر قالب های پر فروش این سایت فروش قالب وردپرس قرار داره اگر کسب و کار اینترنتی برایتان ارزش دارد و نیاز به حرفه ای بودن هست ما جوپیتر را به عنوان یک قالب ویژه معرفی می کنیم دارای

 

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

قالب شرکتی Jupiter v 5 وردپرس آخرین ورژن 5

قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره Jupiter v 5 یا جوپیتر با بیش از 85+ نمونه پوسته مختلف آخرین ورژن 5

نمایش دمو :

https://themeforest.net/item/jupiter-multipurpose-responsive-theme/full_screen_preview/5177775

توضیحات کامل قالب :

https://themeforest.net/item/jupiter-multipurpose-responsive-theme/5177775?s_rank=2

قالب Jupiter یکی از قالب های حرفه ای می باشد که اینبار در بخش قالب وردپرس حرفه ای آماده کردیم , یک پوسته چند منظوره که برای هر زمینه کاری می تونه مناسب باشه این قالب توسط بیگ تم با کیفیت بالایی فارسی سازی شده , حالت کاربر پسندی Jupiter یکی از ویژگی های فوق العاده آن است , اگر دنبال قالب حرفه ای برای سایت وردپرس خود هستید با ما همراه باشید تا قابلیت های عالی این پوسته چند منظوره وردپرس رو بهتون معرفی کنیم. همون طور که اشاره کردم قالب jupiter چند منظوره می باشد یعنی می توان از این تم برای انواع سایت ها در زمینه های مختلف استفاده کرد.

Contact support

قالب وردپرس حرفه ای Jupiter

قالب وردپرس حرفه ای Jupiter

قالب وردپرس جوپیتر فروش خیلی بالایی در تیم فارست داشته و در صدر قالب های پر فروش این سایت فروش قالب وردپرس قرار داره , اگر کسب و کار اینترنتی برایتان ارزش دارد و نیاز به حرفه ای بودن هست ما جوپیتر را به عنوان یک قالب ویژه معرفی می کنیم

دارای هدر چند منظوره با استایل های مختلف

در قسمت تنظیمات قالب قابلیت انتخاب چندین طرح هدر وجود داره که به سلیقه و دلخواه خودتون می تونید برای سایت خود یکی از طرح های رو انتخاب کنید , با این قابلیت راحت می تونید سایت خودتون رو با دیگر سایت ها کاملا متفاوت کرده و کاملا استایل و طرح نمایش را به صورتی که دوست دارید درش بیارید.

نصب پیش نمایش فقط با یک کلیک دارای 85 طرح دمو آماده

دیگر قابلیت خوب و ویژه که در کمتر قالب ها به چشم میاد قابلیت نصب پیش نمایش قالب هست , این قالب به صورت حرفه ای بعد از نصب در قسمت مدیریت سایت شما یه قسمتی رو برای نصب پیش نمایش های ایجاد می کنه که 14 طرح آماده برای درون ریزی داره و با یک کلیک می تونید سایتتون رو شبیه به پیشنمایش آنلاین درش بیارید.

دارای صفحه ساز حرفه ای ویژوال کامپوسر

مثل همه قالب های وردپرس دارای برگه ساز هست که برگه سقالب وردپرس جوپیتر قدرت گرفته از ویژوال کامپوسر می باشد که در حال حاظر بهترین و برترین برگه ساز هست که روی قالب های حرفه ای وردپرس پیاده سازی شده. با این برگه ساز شما می تونید به راحتی در محیطی گرافیکی صفحات سایت خود را ویرایش و ایجاد نمایید.

سرعت بارگذاری و لود عالی و کاملا بهینه

از دیگر ویژگی خوب این قالب وردپرس می توان به سرعت لود بالای آن اشاره کرد , سرعت لود سایت یکی از مهم ترین و ویژه ترین امکاناتی هست که برای مدیری سایت و کاربران سایت حائز است , اگر شما هم مثل همه وبمسترهای دیگر به این مورد اهمیت میدید حتما قالبی انتخاب کنید که دارای سرعت لود بالا و از نظر سرعت کاملا بهینه باشد.

قابلیت مگا منو به صورت حرفه ای همراه با تصویر زمینه

امروزه اغلب سایت ها داری مگا منو هستن , قالب وردپرس جوپیتر دارای قابلیت مگا منو حرفه ای با قابلیت قرار دادن تصویر در پس زمینه منو می باشد و در بخش منو امکان دیگه ای هم که وجود داره مشخص کردن نحوه نمایش زیر منو به سمت چپ و راست می باشد که خیلی از سایت ها با این امر مشکل دارن اما قالب jupiter این امکان رو به مدیر سایت میده تا بتونه این قسمت رو به صورت حرفه ای مدیریت کنه.

دارای امکان افکت انیمیشنی برای قسمت های مختلف

وجود افکت انیمیشن در سایت سبب کاربر پسندی و زیبایی میشه شما با این امکان می تونید بخش های مختلفی که در سایت ایجاد می کنید بهشون افکت انیمیشنی نحوه نمایش مثلا لود شدن از سمت چپ / راست / بالا / زوم و …. بدید

ریسپانسیو و پشتیبانی از رتینا

قالب وردپرس jupiter چند منظوره کاملا ریسپانسیو و پاسخگو برای دستگاههای مختلف ی باشد با پشتیبانی از رتینا که این امر سبب حرفه ای تر شدن سایت میشه در این صورت شما کاربرانی که با گوشی موبایل وارد سایت شما میشن رو از دست نخواهید داد و سایتتون بدون مشکل براشون لود میشه.

دارای 1800 آیکون زیبا و جذاب برای استفاده در قسمت های مختلف

در حال حاظر اغلب وب سایت ها برای بالا رفتن سرعت لود و بهینه بودن کدنویسی سایتتشون دیگه از تصویر برای نمایش آیکون استفاده نمی کنن و به جای ان از فونت آیکون های استاندارد وب استفاده میشه قالب وردپرس جوپیتر دارای 1800 آیکون شیک و مناسب برای سایت های حرفه ای هست که می تونید در بخش های مختلف سایتتون ازش استفاده کنید.

دارای سه نوع اسلایدر حرفه ای Layer Slider , Revolution Slider , iCarousal Slider

اسلایدر همیشه یکی از جذاب ترین بخش های یک سایت بحساب میاد و این مورد برای همه سایت ها در هر زمینه مناسب هست , جوپیتر دارای سه نوع اسلایدر هست که دو موردش با افزونه های حرفه ای اسلایدر ایجاد شدن یکی هم داخل خود قالب کدنویسی شده که شما می تونید به هر شکلی که می خواید این بخش زیبا رو به سایتتون اضافه کنید.

سئو خوب و کاملا بهینه شده برای موتور جست و جو

امروزه بیشتر کاربران سایت از طریق موتور جست و جو مراجعه می کنن و این امر به سئو و بهینه بودن سایت مربوط میشه , قالب وردپرس حرفه ای جوپیتر به صورت حرفه ای و کاملا استاندارد کدنویسی شده و اصول و تکنولوژی جدید سئو و الگوریتم های موتور جست و جو طراحی شده است و خیالتان از این نظر راحت باشه که قالبی کهملا بهینه برای سایتتون انتخاب می کنید

7 استایل نمایش وبلاگ مطالب

بخش وبلاگ و اخبار مطالب سایت در قالب جوپیتر دارای 7 استایل مختلف می باشد که می تونید به دلخواه سلیقه خودتون یکی از استایل ها و طرح هاشو برای نمایش مطالب سایتتون انتخاب کنید

داری کنترل پنل و آپشن های حرفه ای برای کنترل سایت

کنترل پنل تنظیمات قالب بسیار بزرگ و حرفه ای هست که آپشن های خیلی زیادی رو در اختیارتون قرار میده شما به راحتی کنترل سایتتون رو می تونید در دست گرفته و قسمت های مختلف رو به سلیقه و دلخواه شخصی خودتون ویرایشش نمایید. اگر اطلاع داشته باشید پنل تنظیمات قالب قابلیت هایی رو داره که بدون نیاز به کوچک ترین کدنویسی میشه قسمت های مختلف رو کنترل کرد.

دارای طرح سایت تک صفحه ای one page

اگر شما قصد راه اندازی سایت تک صفحه ای هم داشته باشید قالب وردپرس چند منظوره ژوپیتر این قابلیت رو به شما میده تا به راحتی و به صورت PARALlAX ( پارالاکس ) یک سایت تک صفحه ای و زیبا نیز راه اندازی کنید.

6 طرح نمایش نمونه کار و تحقیق ها

بخش نمونه کارها و تحقیق های قالب جوپیتر رو می توان با 6 طرح و استایل مختلف به نمایش گذاشت با این همه امکان شما خواهید تونست کلیه قسمت های سایت خود را به دلخواه خودتون شخصی سازی کنید و یک سایت ایده عال ایجاد نمایید.

14 ابزارک سفارشی برای استفاده در سایت

ابزارک ها در وردپرس یکی از دیگر از نقاط قوت های وردپرس می باشد که می توان برخی از ویژگی ها و قابلیت ها رو در ستون کناری و در ناحیه فوتر به نمایش گذاشت جوپیتر دارای 14 ابزارک اختصاصی می باشد بجر ابزارک های پیش فرض وردپرس

دارای بخش فروشگاه و راه اندازی فروشگاه با افزونه ووکامرس

شما jupiter رو می تونید برای هر وب سایتی استفاده کنید و در کنار زمینه کاری خودتون یک فروشگاه هم با افزونه ووکامرس وردپرس پیاده سازی کنید از قالب جوپیتر همه این کارا بر میاد در ابتدا اشاره شد ما این قالب رو به عنوان یک قالب ویژه به شمایشنهاد می کنیم.

قابلیت چند زبانه با افزونه چند زبانه کردن wpml

ویژگی دیگر پوسته وردپرس jupiter چند زبانه شدن هست با این امکان شما می توانید افزونه چند زبانه کردن وردپرس wpml رو نصب کنید و سایتتون رو چندین زبان دنیا مجهز کنید. این افزونه دارای کلیه زبان های دنیا می باشد که می تونید به دلخواه زبان های مورد نیاز رو به سایت خودتون اضافه کنید.

مواردی که در بالا بهشون اشاره شد فقط برخی از ویژگی های کلیدی قالب حرفه ای جوپیتر می باشد , در ادامه لینک های پیش نمایش فارسی و انگلیسی قالب قرار داده شده که می تونید همه موارد لازم و قابلیت خوب آن را مشاهده کنید.

ویژگی های قالب حرفه ای jupiter به روایت تصویر

قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره Jupiter

هر امکانی که شما می خواید برای سایتتون پیاده سازی کنید جوپیتر حتما از پسش بر میاد , برخی المان ها و شورتکد های حرفه ای را نیز می تونید در تصویر زیر مشاهده کنید

قالب وردپرس حرفه ای چند منظوره Jupiter

همون طور که در بالا مشاهده می کنید قالب امکانات بی نظیری داره و می تونه بهترین انتخاب برای سایت وردپرس شما باشه.

قیمت فایل فقط 9,000 تومان

خرید

برچسب ها : قالب شرکتی Jupiter v 5 وردپرس آخرین ورژن 5 , themeforest 5177775 jupiter multipurpose قالب شرکتی Jupiter v 5 وردپرس قالب وردپرس قالب بسیار زیبا وردپرس قالب Jupiter v 5 قالب وردپرس چند منظوره ژوپیتر قالب وردپرس ژوپیتر قالب وردپرس جوپیتر

رسول کریمی بازدید : 96 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

دانلود نرم افزار اندروید ازبین بردن موهای زائد بدن وصورت باروشهای خانگی وطب سنتی

دانلود نرم افزار اندروید ازبین بردن موهای زائد بدن وصورت باروشهای خانگی وطب سنتیدسته: آندروید 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 922 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

دانلود نرم افزار رایگان اندروید ازبین بردن موهای زائد بدن وصورت باروشهای خانگی وطب سنتی

 

قیمت فایل فقط 2,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 70 شنبه 28 فروردین 1395 نظرات (0)

کسب ثروت از اینترنت

کسب ثروت از اینترنتدسته: آزمون ارشد 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 1688 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 56 

ترس عامل اصلی است که یک انسان را متوقف میکند تا به سوی خوشبختی گام برندارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این فایل به شما کمک میکند تا شما هم سهم خود را از این ثروت بی پایان دنیای اینترنت بردارید.نگران نباشید به هیچ مهارت خاصی هم نیاز ندارید فقط آشنایی با کامپیوتر کافی است

قیمت فایل فقط 10,000 تومان

خرید

برچسب ها : کسب ثروت از اینترنت , ثروت بی پایان

رسول کریمی بازدید : 82 یکشنبه 23 اسفند 1394 نظرات (0)

راست و دروغ کسب و کارهای اینترنتی

راست و دروغ کسب و کارهای اینترنتیدسته: فایل های لایه باز 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 13 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 10 

اکثرا در تبلی میلیونی در اثر خرید و استفاده از فایل ها وپکیجهای آموزشی میشود دراین فایل مفصلا دراین باره شفاف سازی شده است و کسب وکارهای ممکن در اینترنت برای درامدزایی شرح داده شده غات اینترنتی می بینیم که ادعاهای درآمدهایاست تا افراد نا اگاه بدون شناخت پول هزینه نکنند

 

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 75 شنبه 22 اسفند 1394 نظرات (0)

آسانترین راه کسب درآمد از اینترنت

آسانترین راه کسب درآمد از اینترنتدسته: طرح های توجیهی و کارآفرینی 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 1574 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 20 

آسانترین را کسب درآمد از اینترنت در خانه

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 61 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

نرم افزار تبلیغات در تلگرام + آموزش کامل و فیلم آموزشی

نرم افزار تبلیغات در تلگرام + آموزش کامل و فیلم آموزشیدسته: نرم افزار 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 10 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

دانلود رایگان نرم افزار ارسال پیام انبوه د تلگرامدانلود رایگان نرم افزار tele popup

 

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

تصاویر برنامه تبلیغات انبوه در تلگرام:

دانلود رایگان برنامه تبلیغات در تلگرام

دانلود رایگان برنامه تبلیغات در تلگرام

دانلود رایگان برنامه تبلیغات در تلگرام

دانلود رایگان برنامه تبلیغات در تلگرام

 

دانلود رایگان برنامه تبلیغات در تلگرام

 

رسول کریمی بازدید : 96 یکشنبه 16 اسفند 1394 نظرات (0)

فروش ویژه قالب زیبا و واکنش گرا فارسی موبایل همراه با(نسخه نصب سریع) قالب زیبا و واکنش گرا فارسی موبایل همراه با(نسخه نصب سریع)

فروش ویژه قالب زیبا و واکنش گرا فارسی موبایل همراه با(نسخه نصب سریع) قالب زیبا و واکنش گرا فارسی موبایل همراه با(نسخه نصب سریع)دسته: برنامه نویسی 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: rar 
حجم فایل: 5825 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

قالب بسیار زیبای موبایل ، مناسب برای انواع فروشگاه آنلاین می باشد که به صورت بسیار غنی و زیبا طراحی شده استاین تم مدرن پاسخگو Opencart است که بسیار مناسب برای هر سایت تجارت الکترونیک در مورد فروشگاه مد یا فروشگاه محصولات بزرگ استاین تم برای سایت مد طراحی شده، اما به راحتی می توانید برای فروشگاه لباس، فروشگاه کفش، فروشگاه زیبایی،فروشگاه لوازم جانب

 

قیمت فایل فقط 80,000 تومان

خرید

\" \"

رسول کریمی بازدید : 75 شنبه 15 اسفند 1394 نظرات (0)

دانلود بانک شماره موبایل همراه اول کل کشور به تفکیک استان و شهر(اعتباری)

دانلود بانک شماره موبایل همراه اول کل کشور به تفکیک استان و شهر(اعتباری)دسته: کامپیوتر 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 0 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 100 

بانک شماره موبایل ایران خرید بانک شماره موبایل همراه اول با قیمت استثنایی دیتابیس 118 کلدانلود بانک شماره موبایل همراه اول به تفکیک شهربانک

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 52 دوشنبه 03 اسفند 1394 نظرات (0)

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل کل کشور

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل کل کشوردسته: شبکه های اجتماعی 
بازدید: 1 بار 
فرمت فایل: xlsx 
حجم فایل: 689 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3000 

بانک شماره موبایل اصناف و مشاغل کل کشور

 

قیمت فایل فقط 20,000 تومان

خرید

ور

رسول کریمی بازدید : 52 چهارشنبه 21 بهمن 1394 نظرات (0)

کارآفرینی و کسب کار از دیدگاه اسلام,قرآن ,امامان معصوم(ع)

کارآفرینی و کسب کار از دیدگاه اسلام,قرآن ,امامان معصوم(ع)دسته: علوم انسانی 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 1962 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 30 

در پروژه کارآفرینی و کسب کار از دیدگاه اسلامقرآن امامان معصوم(ع) به توضیح کامل موارد مختلف کسب و کار از دیدکاه اسلام می پردازیم

 

قیمت فایل فقط 5,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 95 پنجشنبه 15 بهمن 1394 نظرات (0)

دریافت آنی شارژ رایگان تمام اپراتورها تا مبلغ ۵۰ هزار تومان در روز(نیاز به روت)

دریافت آنی شارژ رایگان تمام اپراتورها تا مبلغ ۵۰ هزار تومان در روز(نیاز به روت)دسته: آندروید 
بازدید: 3 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 5689 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 1 

دریافت آنی شارژ رایگان تمام اپراتورها تا مبلغ ۵۰ هزار تومان در روز(نیاز به روت)

 

قیمت فایل فقط 8,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 77 دوشنبه 12 بهمن 1394 نظرات (0)

کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهای

کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهایدسته: کتاب 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: zip 
حجم فایل: 568 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 3 

کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهای

 

 

 کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهای

قیمت فایل فقط 6,000 تومان

خرید

برچسب ها : کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهای , کشف هفت گام طلایی برای کسب درامد روزانه 58000تومان در یکی از بهترین سایتهای

رسول کریمی بازدید : 54 جمعه 02 بهمن 1394 نظرات (0)

پکیج کارآفرینی 3

پکیج کارآفرینی 3دسته: کتاب 
بازدید: 2 بار 
فرمت فایل: pdf 
حجم فایل: 17681 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 100 

در خانه قهوه بنوشید و حساب خود را پر پول کنید

 

قیمت فایل فقط 25,000 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 89 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعهدسته: مدیریت 
بازدید: 9 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 154 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعه ( مطالعه میدانی جمهوری اسلامی ایران)

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 76 پنجشنبه 17 دی 1394 نظرات (0)

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزش

بازاریابی ورزشی در عصر جدید و نقش آن در توسعه ورزشدسته: مدیریت 
بازدید: 10 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 89 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 33 

بازاریابی یك حوزه اصلی عملی برای كلیه مشاغل امروزی است ، باید به این مورد به عنوان یك فرایند نگریست نه به عنوان یك مفهوم نظری و باید یك مفهوم مشترك برای تمامی پرسنل باشد

 

قیمت فایل فقط 6,900 تومان

خرید

رسول کریمی بازدید : 94 سه شنبه 15 دی 1394 نظرات (0)

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعه

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعهدسته: مدیریت 
بازدید: 6 بار 
فرمت فایل: doc 
حجم فایل: 154 کیلوبایت 
تعداد صفحات فایل: 27 

خط مشی بازاریابی در كشورهای در حال توسعه ( مطالعه میدانی جمهوری اسلامی ایران)

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

درباره ما
دانلود ناب ترین پایان نامه thesis، پروژه project، مقالات انگلیسی همراه با ترجمه، گزارش کاراموزی, کتاب, مطالب آموزشی, نرم افزار, طرح های توجیهی,پاورپوینت,Word, PDF,تحقیق ,جزوه های دانشگاهی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3357
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 63
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 169
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 650
  • بازدید ماه : 2,073
  • بازدید سال : 52,144
  • بازدید کلی : 637,349
  • کدهای اختصاصی